Pindah rumah


Alhamdulillah, ramai yang tolong. Terimakasih untuk pelajar-pelajarku… Malam ini malam terakhir anda tidur di asrama. Semoga semua berjaya dalam peperiksaan yang telah dilalui. Berjaya juga untuk menempuh hidup yang seterusnya bagi mencari mati yang sempurna.

Kita sentiasa berpindah randah dalam hidup ini. Jangan mengeluh dan khuatir walau kemana…...Yang perlu dibimbangi ialah perpindahan dari atas tanah ke dalam tanah. Cukupkah persediaan kita?

Ya Allah kurniakan aku pengakhiran hidup yang baik, jangan Kau biarkan aku dengan pengakhiran yang buruk.

3 responses to this post.

  1. Posted by yatirahman on Disember 9, 2009 at 12:18 pm

    ko pindah mana pulok nan. Sonyap2 je pindah. Sapa nk jaga bebudak kat asrama tu kalau ko x der. ada hikmahnya ko pindah tu. sekurang-kurangya tekanan darah tinggi berkurang

    Balas

    • tak pindah jauh pun.. Lega dah pukul 5.00 petang ni , semua budak dah balik , SPM tamattt. Walau pun ada sedikit maslah tadi. Biasalah …tiap tahun ada je hal nya

      Balas

  2. ni pindah lain ni….

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: